pühapäev, 3. juuni 2012

Makravorm

Kirjutan ühe hea makravormi retsepti. See oli hea lihtne teha ja maitses ka väga hästi. Retsepti sain ma selle aasta ilmunud kokaraamatuts. Millisest, seda me ei mäleta. igatahes ma tean, et see oli väga mõnus raamat.


Makravorm

1 suur röstsai
1pakk võid
500g 20% hapukoort
200g makrapulki
1punane paprikas
soola
kaunistamiseks 3 muna ja tilli.

Hea teha tarretise vormi või kasutada toidukilega kaetud kaussi. Mina kasutasin tavalist ahjuvormi, mille põhja panin toidukile. Lõika sai kuubikuteks ja lõika makrapulgad peeneks. Paprikas ka peeneks. Sulata või ja sega kõik ained kokku. (Mul päris tervet pakki võid polnud. panin vähem ja natuke toorjuustu lisaks. Keeda muna ja lõika viiludeks, lõika tilli või murulauku ja äärista kausi või vormi küljed põhja nii ja suru segu tugevasti vormi.(Lapsele meeldis väga neid mune lõigata ja panna vormi põhja nii nagu tema heaks arvas:)
Silu pealt siledaks ning pane katteks väike raskus peale. (mina ei pannud.. vajutasin lihtsalt tugevalt kokku. Hoia paar tundi jahedas kuni järgmise päevani. Kummuta vorm välja. Põhjas olevad munad jäävad ülespoole. Maitses väga hästi.


1 kommentaar:

  1. Kadri, see retsept on Heidi Vihma koostatud raamatust "Setost saarteni" :)

    VastaKustuta