reede, 9. märts 2012

Külvid..

Järgmisena ma panin tomatid. Mul oli see aasta 3 e sorti tomateid. 1 sort oli selline, mida ma ostsin 3 aastat tagasi, aga siiani on seemned ilusti idanenud ja tomateid väga ilusti kand. Teised kaks sorti ma ostsin eesti sordiseemne post. Rakveres on see täitsa mõnus pood. Tark müüja ka. Mõlemad saagikad sordid. üks on kirsstomat. Paki peal oli kirjas, et ühes kobaras on väga palju tomateid. Nii ootan millal nad kandma hakkavad:)
Kirsstomat: Sweet million F1 - väga magusate ja vitamiinirohkete viljadega tomat. viljad kuni 50 kaupa pikkades kobarates. istutada nii, et tomatil oleks ruumi!
Tomat: Monymaker. kõrge, keskvarajane, saagikas sort.säilib hästi



Samal ajal panin ka lobeelia seemned maha ja ühe priimula sordi.



1 kommentaar:

  1. Sweet Million on tõesti väga hea tomat. Kobarad suured, minu mäletamist mööda isegi lugesin mõnda kobarat, üle 50 oli kohe kindlasti, midagi sinna 100 alla. Mõnus magus, aromaatne tomat, aitab igale poole, sisse teha, salatiks aga kõige parem muidugi võtta kasvuhoonest ja kohe suhu, eriti kui on päikese käes soojaks läinud. Nii käid ja näpid koguaeg kasvuhoonest. Panin sel aastal neid seemneid hulgem maha,loodan et tõusevad üles, üldiselt on olnud vilets idaneja.
    Esimest korda proovisin aastat 3-4 tagasi, otsisin kirsstomatit, kuskilt vene foorumist lugesin, et väga hea sort. Hortesest leidsin tookord.
    Tõsi mul on alati olnud inglise seeme, Suttons on siis tootjaks.
    Loodan, et on samahead, head maiustamist suvel.

    VastaKustuta