esmaspäev, 3. oktoober 2011

Kurgi hoidis

Sai juba septembri alguses seda teha, aga olen unustanud siia kirjutada. Järgmine aasta hea vaadata, mis hoidist tegin ja kas oli nii hea, et järgmine aasta ka proovida. Seda olen juba proovinud jamulle väga maitses. Viisin emale ka ja talle ka väga meeldis. Ütles, et tema paneb järgmine aasta kurgid maha jälle ja mina siis teen seda talle ka. See retsept on saadud kuskilt blogist. Mulle meeldib teiste blogisi vaadata - käsitöö-, aia-, toidublogid. Ja kui midagi silma jääb, siis salvestan need retseptid endale ära, aga kunagi mul pole meeles panna aadress või nimi, kelle blogist võetud on. Retsept on siis hästi lihtne:

Ukraina pärane kurgisalat
4 kg kurke (mina viilutasin seibideks) 
200-250 g õli 
4 spl äädikat 
100 g soola 
250 g suhkrut 
1 tl jahvatatud pipart (panin rohkem) 
6 küünt küüslauku (tükeldasin väikseks) 
omalt poolt lisasin veel veidi tšillipipart 
0,5 l tomatipastat 

Alguses panin potti õli ja küüslaugu sinna sisse, siis lisasin kõik teised ained ja lõpuks kurgid. Kuumutada keemiseni (lasin potis olla seni kui kurgid hakkasid värvi muutma). Purki ja kaanetada! Väga maitsev salat :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar