pühapäev, 24. jaanuar 2010

Külm ja veel kord külm

Õues on jälle nii külm. Meil näitas hommikul 29 kraadi, Võiks ju olla hoopis 29 kraadi sooja :) Seoses selle külmaga istume ja askeldame lapsega toas. Küpsetame ja leiutame uusi asju mida teha. Ükspäev tegime mänguasja kaste. Sain ilusad ja suhteliselt suured papist kastid. Vaadates neid, siis ei olnud ilusad. Siis Tegin koos sebastianiga need kastid ilusakd ja tulemus on selline:

ja meil kasutatakse tegelikult kaste hoopis selleks:

aga vähemalt on mul koht kuhu mänguasjad toppida. Plaan on teha veel neid kaste.
rohkem ma ei saagi kirjutada.. poiss tõusis üles . aga lisan veel mõned pildid,mida olen küpsetanud. Mina ei tea, mis asi see on, et viimasel ajal on mingi küpsetusmaani peal. Ennem ei meeldinu kohe üldse süüa teha, rääkimata küpsetamisest:)


leidsime maalt ka vana minu kelgu ja sebastian lasi sellega rõõmsalt ringi


Jääme siis soojemaid ilmu ootama:)

1 kommentaar:

  1. Mul sama asi selle küpsetamisega, ka tahan koguaeg midagi teha:-)

    VastaKustuta