esmaspäev, 11. jaanuar 2010

Askeldused

Lund tuleb juurde ja juurde ja kahjuks vähemaks ei lähe. Nüüd ootan juba hoolega kevadet ja pöikest ja sooja. Hetkel kodus istudes olen ka vaikselt nöputööd teinud ka küpstetanud ka. Mingi paar aastat tagasi ma küll ei kujutanud ette, et heegeldan ja küpsetan. Ja nüüd teen hoolega kohe neid.

Need on mu uued kindad. Kahjuks ma ise neid ei kudunud, kuna ma ei oska eriti kududa, hetkel olen heegeldamise lainel. ja siin ka tulemused:

see on heegeldatud müts. Elu esimene heegeldatud müts endale.

See on küünlajalg. Kahjuks ma küünalt sinna sisse ei leidnud, aga tuleviks saab õues väga hästi kasutada. Isegi toas. Kuskilt blogist ma leidsin selle idee ja siis kohe proovisin järgi. See on tehtud tühjast õllepurgst:).

Süüteroosid.. neid mul meeldib teha:) oleks ainult materjali ja tahtjaid...

Mehele heegeldatud valge müts..
Hetkel polegi rohkem teha. Ma mõtlen nüüd, mida võisk järgmisena teha. nagu oleks mingid ideed ja samas ei ole ka..Keeruline:( aga küll ma midagi välja mõtlen:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar