pühapäev, 13. detsember 2009

askeldused

Nagu näha, siis vist blogimine ei sobi mulle, aga eks ma proovi. viimasest kirjutamisest on palju aega möödas. Selle aja jooksul olen hakkama saanud kohe mitme asjaga. Kaunistasime jõuludeks vanaema juures ühe toakese ära-väike jõulumaa,jõulutuba. võtsin kätte heegelnõela ja üritasin heegeldada lumehelbekesi. täitsa ilusad tulid välja need. Nüüd vaja ära tärgeldada ja siis saab rippuma panna. Kui ma pildid tehtud saan ja arvitisse pandud, siis panen ülesse ka.
Esimest korda elus proovisin seepi viltida. Päris vägev oli teha ja pöris vägev tuli välja. Kudunud ma pole, kuna lihtsalt ma ei oska. Viimati sai vardad kätte võetud põhikooli ajal käsitö tunnis:D. aga heegeldamist olen vahepeal ikka harrastanud. Töna plaanin hakata süüteroose jälle tegema. Mulle meeldib neid nokitseda. Mu pisike poiss kasvab nii kiiresti ja igapöev tulevad uued lollused ja askeldused:D ta ikka mul nii vägev. Rohkem ma ei oskagi midagi kirjutada. peab minema sooja teed jooma, kuna õues 15 kraadi külma.. jube. kuidas mulle ei meeldi talv ja külm.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar