teisipäev, 22. detsember 2009

Jõulud

Jõulud kohe ukse ees. Mulle meeldivad jõulud, just see osa, mis meenutab vanu traditsioonilisi jõule. jõulutunnet, jõulusööki, piparkoogi lõhna, ilus ehitud kuusk, seapraad ja verivorstid-koos perega istuda suure jõulu laua taga. Kingituste vamiste ootuses.. Tahaks see aastagi selliseid ilusaid, mõnusaid,hubaseid jõule ning jõulutunnet. Sebastian on ka juba nii suur, et temaga hakkab aru saama msi toimub. Teab, et hommikuti saab punase soki seest kommi... pikka kommi:) Ja päkapikk on toonudki kommi:) panen mõned pildid ka, mis ma olen teinud.


see on pilt minu elus esimest korda tehtud lasanjest. Tegin ise ka plaadid..pöris hea tuli. retsepi sain ma Sille toidublogist. See mu lemmik koht. Seal on nii palju huvitavaid retsepte ja põnevaid ideid.



Nendel piltidel on näha heegeldatud lumehelbd ja esimene vilditud seep. Neid tuleb veel. need väga head asjad ja nende tegemine veel vägevam.



Lõpetuseks meie ilus kuuseke..
soovin kõikidele ilusaid põhi ja lõbusat aastavahetust

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar